82 dagar kvar!

hejsan!

nu har jag inte skrivit på jätte, jätte länge!! inte bra! så skriver allt nu på en gång!

Torsdag 1/10:
idag så var jag till skolan för första dagen på länge! det var verkligen jätte kul att få träffa alla igen o man fick sig många skratt! jag jobbade bra o lämnade in min so uppsats! Håkan blev jätte glad (hoppas jag) och det kändes toppen att lämna in den! när skolan var slut så åkte jag, tove, emma o rinat ner på stan o käka på ming! mycket gott och vi hade super kul! efter det så gick vi på stan fast emma gick o träna. så länge så var jag, tove o rinat på stan, vi gick runt o kollade lite. emma kom tillbaka typ vid sex o då gick hon o tove o fika. jag o rinat gick o kolla lite mera sen så kom nikie :D det var kul o få träffa henne!! sen mötte vi emma o tove o sa hejdå till tove som nu skulle på träning! vi gick på stan typ till 8, det var öppet till 9idag för det var någon speciell dag! :D haha så jag o emma tog bussen till torshälla o fick sedan skjus hem från hennes mamma :D hann tyvärr inte skriva bloggen då...
men tack för den dagen alla som jag träffa!! den var toppen!! en toppen kväll!

Fredag 2/10:
andra dagen i skolan, fast vaknade med magont men det strunta jag i! jag åkte till skolan o vi hade kortdag idage fetersom det var fredag.. slutade vid ett o skulle ner på stan o fika med viktor.. men gick ej tillslut.. så jag gick på stan med rinat medans vi vänta på min buss! vi träffade felicia, sara o michan fast felicia o michan drog tidigare. så jag sara o rinat gick på stan en stund.. visade sig att jag missa bussen så åkte fort till skiftinge så jag hann med den där i från. jag somnade på bussen ;P haha vaknade när jag lagom skulle hoppa av! TOPPEN! jag kom hem o fixade lite o bytte om och så sen ringde jag emma o åkte till henne! vi typ först snacka lite sen satte oss vid datan. inget inlägg då häller :/ vi kolla runt lite osv! typ vid åtta så kom hennes mamma hem o gjorde pizza till oss :D MUMS! o vi kolla idol samtidigt o jag älskar RABHI! o tove är också toppen bra alltså! i pausen när dem skulle rösta så spela vi spel, jag vann två gånger emma en! HAHHA :P JAG ÄR BÄST;) sen vare utröstning o det var jon som åkte ut :( helt fel! det skulle vart eddi som åkt ut! GALEN! efter det åkte jag hem o jag somnade skapligt för jag var jätte trött!!

Lördag 3/10:
vaknade runt halv 10 idag jätte skönt! gick upp och käkade frukort o sedan sa mamma att hon skulle gå till torshälla för att sedan ta bussen till stan o hämta sin bil. så då frågadse jag om jag kunde hänga på o det var helt ok ;) vi gick typ vid 11 ochg det var så skönt! vi var framme vid halv 12 så det gick ju fort att gå! gick till bussen o åkte in mot stan. när vi hade hämtat bilen så åkte vi o handla på ica maxi jätte snabbt för vi var mycke hungriga! HAHA :D åkte hem o fixa mat o käka upp snabbt ;) min brorsa hade ringt mamma o undrat om dem skulle ut o gå med hundarna! jag hänge med som på ett litet bananskal ;) hhaa så efter vi käkat så åkte vi till mattias o hämta upp han och johanna. johanna hade nyss skaffat sig en liten 11veckors hund o hon var så söt! (kommer bild nedan) hunden heter Kira och var så fin! så vi åkte till hedlandet o det börja så klart regna när vi väl gick ur bilen :( menmen vi gick ändå det var ändå skog! efter det så åkte vi o handla med dem fast jag satt kvar med lilla Kira! hon bara sov o sov så söt! åkte sedan hem o när vi kom hem så bakade jag sockerkaka o fixade lite med skridskotrikåer! nu sitter jag här.. men ska laga mat nu och så :D

juste ville bara säga att det är nu 82dagar kvar till julafton! :D;D

skriver lite mer i morgon fast inte mer om dem hära dagarna;) haha förlåt om inlägget blev långt :(




lilla Kira!

finaste tjejen!

bara 11 veckor (:


take care// lindapettersson♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0