17/10-09

hejhejhej!

imorse så vaknade jag ungefär vid halv nio, kunde inte sova längre ( men huvudvärk nu)... men iaf, sen så gick jag upp o käkade tacos till frukost (mums) sen så frågade mamma mig om jag ville hänga med till tippen o slänga lite gamla saker :P ahah jag sa självklart jag, behövde prata lite med min mamma i bilen också (: efter det så åkte vi hem, jag slängde mig i sänge o läste lite mera i boken "syskon kärlek" den är både bra/dålig jobbig/ej jobbbig osv :) sen så sa mamma att det var fika så då fikade vi med mina goooda muffins :D sen så började jag städa mitt rum.. det gick väldigt fort o skönt att ha det gjort!! efter det så vare lunch så så käka jag bara lite makaroner, var inte så hungrig (tänk på min frukost)..

nu så sitter jag här ska snart slänga in mig i bilen o så ska jag  mamma hämta jenny hos markus! skönt att åka bil i detta väder både kallt/varmt :D

i mitten av november så ska jag flytta till en lägnhet med mamma o jenny! eller ja det kommer ju bli så typ varannan vecka hos mamma o pappa! dem ska skiljas, det är jobbigt o så men det är väl baraa att stå ut! kommer bli bra tillslut o får ju mitt stöd som jag behöver!

tack alla som finns för mig vill jag iaf säga! ni ska veta att jag finns för er också dag som natt!!

men nu ska vi snart åka :D:D

skriver mera ikväll!!

blev den snygg?? ----> ner xd



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0