TORSDAG!

jaa i morron så är det fredag bara så skönt ska ni veta! jag längtar till lördag då man dels får sova länge o sen på kvällen ska jag o rinat på bio! vi ska kolla på 2012, jag reserverade platser igår på rio! och åh längtar så mycke!!

idag hade jag utvecklingssamtal o det gick bra o skönt att få veta lite mera hur man ligger till. o det är så mycke nytt nu i åttan o man är så nervös inför proven o ah! men min lärare sa att om jag jobbar på bra så kommer jag inte få något sträck på pappret! visst i spanskan kommer jag att få det, men det struntar jag i för jag hatar spanska!! vill inte ha det, jag fattar lixom inget! haha, men jag lägger inte ner så mycke tid på det heller så jag får skylla mig själv! läraren är den bästa men ah jag vill inte lära mig känns det som! tråkigt nog..

nu ska jag kolla lite skor från www.skotrend.se o kolla om dem fått in något nytt kanske! man får hoppas!

sen ska jag plugga lite engelska för i morgon är det redovisning, lycka till Linda! haha.. menmen vad har ni gjort idag då??


"nikki" svarta platåskor i ankelmodell
198:- förut 498:-  ( bra pris o inte värsta finaste! )

"sixty" overknee stövlar
498:- ( jag måste hitta ett par vinerstövlar som inte
är super långa alltså ända upp till knäna! vet någon några snygga??)

fanns inga flera snygga, tråkigt nog o inga nya modeller.... kan dem aldrig lägga upp nya!!





gonatt på er^^ kanske skriver senare! hoppas ni får en toppen torsdags kväll!

puss♣






Kommentarer
Postat av: tovan

jag har ett par med klack som du kan få köpa :)

brunornaga typskit snygga :) knappt använt dom

2009-11-12 @ 23:32:49
URL: http://iinvisible.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0