Tisdag...

hejsan, idag så var det träning och den gick verkligen jätte bra! jätte glad nu för det! körde ungefär en timma och en kvart, ska snart hoppa ner i badet o så! men fösta ska jag delta i en tävling!

kommer i nästa inlägg!

jag har skaffa videoblogg! men dock så orkade jag inte lägga in det nu! får då måste jag byta data... gör det senare i veckan ist!

skulle dels lagt upp massa bilder om hur jag fixar mitt hår! men nu kunde jag inte det för bilderna blev jätte konstiga! kan lägga upp en så får ni se! det är inte kul o kolla om dem blir så!

nu ska jag blogga vidare o delta i tävlingen!

puss på er där ute!




haha ursäkta bilden! men nu ser ni iaf hur alla bilderna blev....

aja det gär inget!



// lindapettersson♥

Kommentarer
Postat av: addeee

shiiet vad brun :O <3 ;D

2009-11-26 @ 15:37:04
URL: http://addealmighty.blogg.se/
Postat av: addeeeee

haha den :D <3

2010-03-04 @ 20:23:20
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0