snart helg!?

go'kväll!

sitter o kollar runt bloggar o lite sidor, kollade på en tjejs blogg där hon tippsade om en bra sida där det fanns sjukt billiga o fina "velour" mjukisdresser! kostar bara 299:- man kanske ska önska sig en till julen? kolla in dem www.missbella.se och jag tycker dem var as fina o jag vill ha en lila! o vill ha lila converese! så kär i dem!

slut på detta snack! skolan flöt på som vanligt o sen så var det träning! det var dock i spöregn men haha det var min bästa träning! shit fatta coolt i regn!
tävling på fredag, bara så nervös ska ni veta! alltså jag kommer inte klara av att tävla för jag är så nervös!
 menmen hoppas på det bästa! sen får man dels hoppas på att det går bra på tävlingen på fokis.se! håll tummarna hårt!

nu ska jag sitta o kolla runt lite, blir sova TIDIGT för jag e alltid trött! vet ej varför men kan det bero på vädret? är ni också trötta ofta?

nej nu ska jag göra mitt o plugga lite mera kemi, jippie! eller inte!
hörs i morron, kanske skriver lite senare om jag orkar! haha!


pusspuss♥


 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0