SKRIVER AV MIN ILSKA!

allså idag på träningen blev jag sjukt arg!
först när jag kom ut på isen o skulle köra kurvan så såg jag något som låg på isen, jag fatta inte vad det var! men när jag körde där igen så såg jag att det var stenar. jag fatta inte vart de kom ifrån? jag tänkte " dem kanske kommer från ismaskinen" sen när jag körde typ tredje/fjärde gången så såg jag en sten framför mig som kom flygande!! jag vände mig om i skrek "vad fan håller ni på med, är ni helt störda i huvet!!"

alltså ofta man står o kastar stenar på folk som tränar eller gör något annat? gör man det? är man så avundsjuk så man måste förstöra för folk! jag blev j*vligt arg ska ni veta! usch kunde verkligen inte vara fokuserad mera på denna träning!

träningen gick väl ändå bra sen lite senare tränade typ en o en halv timma! bra av mig som bara brukar köra en timma. o det är dels jätte skönt o köra i de nya kläderna! sen så haha när jag var inne på mitta andra varv så fick jag sendrag i min vad! alltså har fortfarande ont i den.. haha jag skratta o typ sa aj hela tiden..

tillbaka till det arga! jag blir dels j*vligt arg på såna som säger saker till andra som inte ens vet något om saken! typ som du nu vad du heter, en tjej iaf i nian på skiftinge! haha jag gick o höll min brylling (kusin) i handen o skoja lite o sånt. det första hon gör är att säga till ******* " du Linda höll en annan killle i handen idag" alltså shit vem är du? du vet inget om MITT liv så låt mig vara! har jag inget eget liv! du är en sån där tjej som ska hålla koll på andra! fan sköt dig själv!

förlåt om det blev ett arg inlägg, men skönt att kunna få skriva av sig!

nu ska jag läsa andra bloggar, o jag älskart!

haha juste måste bara säga att jag kolla kissies eller dessies blogg igår! o någon av dem kommer ej ihåg, skulle hämta två par skor från www.skotrend.se o jjag la upp dem förut typ en vecka sen! haha hatar dem men ändå läser man dem? varför? haha...
 

hörs senare!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0