S Ö N D A G

hejsan alla glada!

igår så var jag med samt o det var kul o träffa henne!
hon hade färga håret rött, as snyggt alltså! sen så var
vi på stan o träffade jenna lundstedt o det var kul att
träffa henne jätte länge sen! när vi gick till bussen så
såg jag becca också, så då hälsa man på henne,
hon är alltid lika fin, avis!

nu ska jag o mamma till lägenheten med lite saker, o
lämna in min nya matta till rummet! den är skit fin
den är plommon färgad ( mörk lila ) åh bara älskar den!

nej nu måste jag fixa mig mamma vill åka!

justte ikväll så blir det en ny linda? haha hur då kanske
ni tänker! men jag kommer inte säga. haha det får ni
se ikväll eller i morgon!


jag o samt igår, älskar dig♥



Kommentarer
Postat av: sanna

jättefina samt & linda :)<333

2009-11-08 @ 16:38:16
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Ida Lundholm

Jag tror jag vet vad du menar när du skriver en ny linda ;) <3<3<3

pusss snygging

2009-11-08 @ 18:21:06
URL: http://idaalundholm.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0