nu får det vara nog

okej i måndags så började allt! först så var det ne tjej, som sedan blev två tjejer, som sedan blev tre tjejer o nu fyra. visst jag vet ej hur många andra som håller med dem.. men den första tjejen var den som jag bråkade med!

den tredje tjejen har jag kännt ett tag o snacka med ganska så mycke förut. men den fjärde.. fan vi har snacka massor, jag har berätta, du har sagt att du finn för mig o allt o jag har sagt detsamma till dig! men nu INGET! bara för jag bråka med din kompis, kompis, kanske din kompis också.. men ändå ska vi behöva bråka då eller? jag trodde vi var vänner, trodde vi skulle finnas för varandra! men nej, nu är det INGET längre.. visst vi kanske aldrig mera kommer bli vänner igen, men upp till dig! men du kanske sitter där med din kompis som jag bråka med o tycker det är skit kul o vara dum mot mig! men 'r det bara för du vet att just nu är jag väldigt ostabil? du vet att jag har mycke i mitt huvud! du vet att jag ska flytta! du vet fan massor o nu kan jag bara se dig framför mig att du typ sitter o snackar skit om mig!

har du inga känslor? tänker du bara på den där tjejen? visst ni känner varandra kanske bättre än oss, men ändå så har jag fan berätta massor för dig! känner mig så jävla sviken. inte förän nu så har jag insett att du betyder en massa! alltså det tar verkligen hårt på mig när du skriver dumma saker till mig när jag inte ens bråkar med dig!

kan du inte bara sluta lägga dig i o vara vänner ist? men ändå upp till dig!


förlåt om det blev ett rörigt inlägg men var bara tvungen att få skriva av mig lite eller ah ganska så mycke...
jag ska skita i bilddagboken en stund för att få komma bort från allt skit snack, finns alltid på bloggen!


nu ska jag slänga mig i soffan! ha det bäst alla, o ah sovgott då!

puss, natti


 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0