min hemlighet!

haha ja som ni vet så skrev jag ju igår att jag hade en hemlighet. o den ska jag berätta nu eller nej senare i inlägget, blir mycke bättre då!

idag så hade vi sovmorron så jag vaknade vid ungefär halv åtta eller nja lite tidigare. fixade mig o sen så kom farfar o hämta upp mig o emma. kom till skolan ungefär kvart i tio och då träffa jag rinat! har inte träffa henne på tusen massa timmar! var jätte kul o träffa henne! sen så gick dan på, vi hade no, svenska, lunch o spanska. vi hade ingen so för håkan skulle iväg, yes säger jag bara!! jag var heller inte med på spanskan för att jag hade tid hos skolsyster o skulle mäta min rygg.. sen var det ungefär fem min av lektionen så behövde ej.

nä vi slutat så åkte jag o rinat ner på stan o det första vi gjorde var o käka. sen så när vi kommit in på gina så fick jag ett sms från elin skogsberg. hon frågade om jag var på stan o det var jag! så jag o rinat gick till henne o hennes syster mimmi. åh så fick jag träffa lilla söta molly för första dagen! det går inte att förklara hur underbar hon var! åh gud så söt hon var! vi pratade en liten stund o sen så gick vi vidare.

vi beslöt oss mot tuna park o gick runt lite, där köpte jag:

ett par svarta leggings med en dragkedja - vila
ett par pärlörhängen - vila
ett lila linne - gina
en mjukisderss (svart) - bikbok      ( i like )
en tjocktröja typ ljusblå - bikbok
en liten ring - glitter

tror inte det var så mycket mer.. men det jag köpte gillade jag iaf!

efter jag o rinat vart på tuna o stan så tog vi bussen hem till henne. på bussen träffade vi elin dahlstedt kul o ses! jag o rinat kom hem till henne kollade tv o satt lite vid datan. käkade mat o den var mycket god, mums! sen så gick vi en promenad på en halvtimma, sen skulle jag tråkigt nog hem!

i helgen så ska jag o rinat på bio! jippie, fast  vet ej vilken, men ändå kul. sen ska jag sova hos henne! ska bara bli så mysigt alltså!

nej nu ska jag inte skriva mera! min hemlighet!

jag är brunett !! hahah hej då BLONDA TIDER!!




Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

vilka fina ögonbryn du har!

2009-11-11 @ 21:00:36
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0