lite snygga saker.

hittat lite smått och gott! det gillas mycket!



coola, väldigt söta också för dem är rosa!

lila, jag bara älskar färgen! så söta med den lilla rosetten!

väldigt fina också! tror becca har såna fast i ljus färg!
också snygga!

källa till de tre snygga/coola skorna här!


snygg o ser skön ut,
glänsa på dansgolvet lovar jag!

lite finare till vardags!

Källa till kjolarna hittar du här!



vill ha! den finns ej i stan, har ej sätt den!

alltså f*n vad fin!

fett coola o snygga! man ser
igenom benen på sidan!

de tre snygga kläderna här ifrån!


nu måste jag sluta kolla! blir så galet kär i kläderna!
ska pligga vidare nu tråkigt!





skriver senare!



Kommentarer
Postat av: SANNA, BLOGGEN OM ALLT! *

du och jag, har samma smak?? :O

jag tyckte varenda grej var superfin! <3

2009-11-23 @ 11:13:12
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skinnkjolen är väl Jofama by Kenza?

2009-11-26 @ 22:09:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0