kvällen är nära

hejsan,

ja i morse så åkte jag o mamma till lägenheten o fixade lite små saker o det gick bra. la även dit min fina lila (plommon färgade) matta på golvet, och fixade lite med garderoberna. sen bärde vi in e säng som mamma hade fått o då var det ben till den. men benen var bara ungefär 10cm haha så sängen såg jätte jätte liten ut o gud vad vi skratta! haha! sen så ah fixade vi bara lite, känns helt okej. efter det så åkte vi till ica maxi o skulle handla. vi handlade ******* till mig, åh blev bara så bra alltså! efter det åkte vi hem o fixade i ordning pannkakorna! mums, syrran hade dels vaknat också, det var ju bra!

efter vi käkat så började vi fixa en sak! ( ni får inte veta idag fast i morron kväll) bara så ni vet, kul!

ungefär vid tjugo i fyra åkte mamma o jag till tågstationen o hämtade upp mattias (min bror) o hans tjej johanna o de två hundarna! skjutsa hem dem tills sitt. o åkte hem igen. skönt att åka bil tycker jag, i like!! haha.

när vi kom hem så bakade jag scones, mums! vi fixade i ordning te o sen käka vi scones med marmelad, smör o ost och te såklart! nu är man jätte mätt!

nu ska man bara sitta här en stund o kolla runt alla andra bloggar man läser! det är så avkopplande vill jag säga! bara läsa vad de andra skriver alltså! det gillar jag!

ska snart träffa eva ( mammas moster) o sen blir det hem.. skriver senare!

(bilden på min matta vill ej komma in på datan, lägger upp senare!)


mina scones! i like! mums ♣


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0