home!

Nu är jag hemma i TRÅKIGA, regniga e-tuna.... jag har haft en toppen helg med två pers och en andra placering. igår så hade jag jätte kul! först så var jag med brudarna ett tag men sen så gick jag in på rummet sen hehe tappa jag bort dem. så gick till killarna ist och lyssna på något skit och jag fatta inget men ja mycke skratt fick jag iaf!! sen så gick vi till erik o kollade någon film sen så var det dags att gå.. åh tiden går så fort när man har kul! saknar alla idag och redan nu och dig!

men jag skriver senare nu blir det packa upp, pynta lite till julen och sedan plugg,plugg och mera plugg!



mamma tog bilden, suddig men kul att hon tar lite bilder! fast min rumpa..
haha!

dock en träningsbild men det spelar ingen roll!

haha hade lite kul för mig själv på träningen.. jag tränade själv! haha!
men aja kul får man ha!



mammas kamera är typ konstig man kan tydligen inte lägga in mera bilder på datan! men det kommer senare!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon Linda! Håller med om att bilden inte är den bästa men vad gör man inte för att få en bild av skridskodrottningen.....jo! Fram med mobilen och fota. Kram

2009-12-01 @ 07:41:29
Postat av: MalinWickström

hej hej gumman<3 Saknar dig enorm mycket redan jag med<3 Du måste komma hit i Vinter !

Love ya Uknow IT<3



pussokram Malin<3

2009-12-01 @ 19:49:46
URL: http://itismylittlesecret.blogg.se/
Postat av: MalinWickström

hej hej gumman<3 Saknar dig enorm mycket redan jag med<3 Du måste komma hit i Vinter !

Love ya Uknow IT<3



pussokram Malin<3

2009-12-01 @ 19:50:08
URL: http://itismylittlesecret.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0