hemma!

nu är jag hemma från en lång biltur!

först skjusa vi jenny till dansen och sedan till posten mamma skulle posta anmälan till karlsta tävlingen. sen så åkte vi till tågstationen och hämtade upp Mattias (min bror) och han tjej Johanna o de två hundarna Amon och Kira!

åkte till nya willys hade aldrig vart där, haha ! handlade lite sen hem till Mattias o lämnade av dem. sen så åkte vi till Maxi och han handlade lite hårsaker!


nu ska jag blogga lite sen blir det väl sova!

detta ska jag bärja med↓


foto: jag haha, dålig bild menmen!




gonatt alla!



Kommentarer
Postat av: SANNA, BLOGGEN OM ALLT! *

fråga gärna något i min frågestund?!?

2009-11-23 @ 17:22:43
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0