Hemma!

hejsan!

nu är man hemma från en trevlig/mysig eftermiddag hos mattias! kul att träffa honom! länge sen. han mådde iaf bättre nu! han fick tyvärr åka upp till akuten inatt igen. jag behöver inte tala om varför men nu mår han bra iaf! vi fikade, kollade tv o myste lite. saknat han så mycket!!

nu så ska jag väl kanske hoppa in i duschen eller något! ska iaf läsa lite bloggar! i morron skola som vanligt o tävling i morron kväll! NERVÖS och kommer inte vilja köra 1000m... alltså kommer inte orka!!

men nu ska jag fixa lite skriver sen!


pusspåer!


Kommentarer
Postat av: SANNA

nej usch jag hostar fortfarande så jag mår illa, och min feber är inte borta än.. :( hur mår du själv gumman? <3

lavio;*



ja uschja, kissie har köpt likadan jacka som mig. :(((( USCH

2009-11-19 @ 21:05:17
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0