go'morron

åh igår åkte ju Rabih ut, blir så ledsen!

iaf idag så ska jag baka, eventuellt bullar, några kakor o kanske en kladdkaka. eller vad säger ni?
kommer naturligtvis lägga upp bilder på dem men kanske blir på eftermiddagen.

nu på dagen ska jag bara vara hemma men ikväll så blir det hitta på nägot, skönt!
pappa åker iväg idag till tyskland o kommer hem på onsdag, kommer sakna dig pappa!

nu ska jag kolla lite på systemkameror som jag ska önska mig, vet ni någon bra, liten, smidig men som ger bra bilder??

men ska kolla runt lite nu sen ska jag kolla vad mamma ska köpa hem för ingridienser! haha.

har ni sovit bra?

puss ♣


Kommentarer
Postat av: Rinat

har sovit utmärkt ;)

2009-11-07 @ 12:33:44
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0