go'kväll

hejhej,

sitter typ här o känner att jag kan slappna av lite! haha, nej men jag vaknde som vanligt o gick upp osv.. inte så intressant... sen så efter skolan så åkte jag direkt till min träning o sedan värmde jag upp! det var ju snöstorm ute! alltså det är bara november vad är det här! det ska ju inte snöa föränn vid julafton.. haha men aja, träningen var väldigt seg idag..

jag har inte så mycket att sriva om idag, jo juste med min mage.. vaknade i morse utav att jag hade ont på båda sidorna nu.. sen så ikväll så frågade jag mamma o berättade att jag blivit svullen väldigt snabbt.. mamma sa att det var äggstockarns o att jag har ägglossning... men jippie då. nej! men aja det kommer typ gå över om några dagar! det säger vi jippie för! ååh saknart att skriva i bloggen under dagarna! men hoppas ni läser på kvällarna eftersom det är då jag skriver!

ska iaf snart färga mitt hår brunt, så snart blir det hejdå "blondinlinda" haha o hej "brunettlinda" det gillar vi skarpt!



nej nu ska jag stänga av o hoppa ner i ett varmvarmt bad! ååh det ska bara bli så himmlarns sköönt!!



en bild på min kära skridsko (A) fast den jag får ont i fötterna av..

oj juste måste bara slänga upp några bilder på dem här snygga skorna från
www.skotrend.se

bara så snygga, "bisou" svarta platå skor 449:-

mm i like! "darling" svarta platåskor 449:-

inte dem snyggaste men ändå duger? "tide" svarta
stövlar med inbyggd platå, 598:-



pusspuss på er!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0