Go'kväll

hejsan,

kom nyss hem från äffären har vart o hämta upp lilla Mattias också! nu sitter vi här o kollat tv sen så ska vi käka TACOS mums! sen så blit det kanske körslaget eller en bra film med en massa godis!

Mattias ska sova här, mysigt! i morron kanske det blir tuna park eller inget, alltså bara CHILLA!
har iaf lovat mamma att jogga med henne i morgon, ska se hur mycket hon orkar! hahaha... hon bara;

mamma: Linda ska vi ut o jogga i morgon kanske?
Jag: ah visst, bara du orkar (haha)
mamma: haha jadå, annars får jag väl gå snabbt bara och ah du får inte jogga så snabbt!
Jag: haha okej, men då springer vi då!
mamma: ja men det var ju skit kul!


haha min mamma är så söt, älskar henne!


nej nu ska jag inte skriva så mycket mera skriver kanske senare.
Mattias blir lite uttråkad här bakkom mig... synd.... hihi



puss♥





haha samam bild som igår jag vet, men tycker den är lite kul!

juste jag vaknade med solen i ögonen i morse för första gången på jag vet inte hur långe!






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0