go'kväll!

hejsan,

kom hem från "träningen" för typ en o en halv timma sen.. ska berätta om igår!

Tisdag 10/11-09 ;

hade sovmorgon till ungefär tio men ja jag gick upp två timmar innan bussen gick som gick halv tio för att jag måste hinna! sen så när jag kom till skolan så mötte jag steven o amanda i trappen o dem sa att vi inte hade någon hemkunskap, snacka om tragiskt! vi som skulle göra bullar på hemkunskapen!! iaf vi hade so o sen matte.. efter det så var det lunch och sen bild. slutade cirka tjugo i två, mycket skönt! gick hem till tove med tove så klart, hihi. vi typ käkade eller ah jag käkade o hon med! sen så kolla vi lite tv sen var jag tvungen att gå till bussen... skulle till träningen. på bussen så gick min väska sönder! HAHA den bara släppte!! men som tur var så hoppade jag på först o var helt ensam på bussen.. vid skolan (skiftinge) så kom nikie o natha äntligen! o vi pratade lite o så.

när vi väl var famme på isstadion så bytte vi om o jag gjorde en skit bra uppvärmning! stolt över den iaf! sen så när jag gick ut på isen var det dels bästa förhållandena också.. men varje gång jag körde kurvorna så låste sig min höft! jag blev arg/tjurig/ledsen o ah.. så jag gick in gick ut o prata lite med ida sen gick jag hem!

gick hem till lollo där jag fick träffa hennes nya kille "tatoo" som är kock! han hade laga en jätte god soppa som jag fick äta (A) o sen så till efterrätt så hade han lagt jordgubbar i en form med chokladsmet över! alltså mums! det var så gott! satt o snacka lite med dem sen kom mamma o eva o dem fikade också!

åkte sedan hem o färgade håret o det blev bättre än så länge! sedan var det bara att sova!

onsdag ( idag ) 11/11-09;
i morse var det ingen sovmorgon fast när vi kom till skolan o stod utanför syslöjden så var hon sjuk, IGEN! så vi hade kunna haft sovmorgon! arg... menmen vi satt o snacka lite i sofforna o det var ändå mysigt o skönt! klockan tio så hade vi no o sen matte.. i matten så jobbar vi med ekvationer o det börjar gå bättre o bättre! det är skönt! efter lunchen var det några som var på skolan o sjöng typ en halvtimma o vid ungefär tjugo i två så slutade vi för lärarna hade något möte, jippie!!

jag åkte sedan hem till nikie ( hon som gästbloggade ) vi hade kul o skrttade mycke som vi alltid gjorde förr, saknat henne så!! sen så åkte vi till träningen o nikie hade glömt sina byxor så hon åkte inget! ska man skratta eller gråta.. jag skratta lite! så hon slipade skridskor.. vi hade ingen tränare idag så jag visste inte alls vad jag skulle göra! så jag tränade sebastian som är elva år! det gick bra o det var dels väldigt kul!

när jag kom in så fixade jag o nikie varm choklad o sen ah skratta vi en massa! älskar dig gumman!


nej nu ska jag inte skriva mera förlåt om det blev långt! lägger in massa bilder i morron! nu ska jag boka platser på "2012" filmen alltså, på lördag ska jag o rinat gå på den, jätte kul!! längtar så mycket!


slänger in en bild på min "outfit" från idag!

puss♥


ingen outfit bild direkt, hihi..



Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A ♥

Hej :) allt bra med dig?

2009-11-11 @ 21:30:32
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/
Postat av: William Pettersson

Roompaah! :D<3

2009-11-12 @ 12:37:13
Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR jo det är bra ;p

2009-11-12 @ 19:33:08
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0