ger upp

jasså tänkte sitta uppe lite längre ikväll o skriva ganska mycke i bloggen..
men det sprack tidigare än vad jag trodde ( suck ) sen så kolla jag nyss klart på idol o jag
blev bara så ledsen! rabih åkte ut o det ville jag verkligen inte! ååh hur kan sverige rösta? kan dem ens rösta?
fan alltså hon  mariette eller nu vad hon heter, hon har fan redan skivbolag!!

ååh blir så trött på sånt, skönt att man kan skriva ut sin ilska lite på
datan.. haha.

nej som sagt ska nog hoppa ner i sängen o kanske starta en film? i morron ska jag iaf baka ( mums ) sen så vetej.

finns på mobilen men nu är det go'natt!


dock en morron bild, men iaf en gonatt bild??

haha natti puss ♥



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0