första skoldagen...

go'kväll


i morse så ringde den "absolut" efterlängtade väckar klockan.. klockan ringde vid 6 o usch jag ville inte gå upp.. men aja man kan ju faktiskt inte komma sent första dagen :O iaf jag fixade mig o ah alla de vanliga rutinerna..

klockan tjugo i åtta så gick jag till bussen o märkte att det blåste jätte kallt, blä! jag typ sprang in på bussen för att krama om Emma som fyller fjorton år idag, grattis gumman! sen så satt vi o snacka lite om lovet o hon berätta vad hon hade fått för kul på morronen!

vi var typ framme vid skolan klcokan lite över åtta o då gick man o hade de tråkiga lektionerna.. vi hade bild ( elevens val) no, svenska, b-språk (spanska) och sen sista so... ååh det var verkligen en seg dag vill jag lova!

efter det då jag slutade kvart i tre så tog jag bussen till stan för att köpa pressent till Emma! o jag gick med Sara Behi o Samt Selman (tack för ni hängde med)

mamma hämtade mig ungefär lite efter fyra så vi åkte till lägenheten o kollade om de hade fixa lite saker.. men nehe... inget typ..

åkte på ett skridskomöte o börja känna nerverna dra i kroppen på mig ska bli så kul ska ni veta! efter det åkte jag till emma!


GRATTIS GUMMAN!


kommer lite bilder sen lotus (lite sena) men jag blev inte bra på en ända! mycket finare i reality!!


jag o rinat, älskar dig♥


jag ser verkligen jätte tjock ut på bilden!

rinat o hennes snygga/coola skor, I love ♥

PS: i morron är min första skridsko tävling, jipppie! kanske blir inlägg eller kanske inte!


puss



Kommentarer
Postat av: rebecca

fina ni va:) ne vi drog till nybron ingen utklädnad jävligt tråkigt!!! sant det händer fan aldrig nå roligt här, inte ens när man kan!

2009-11-02 @ 22:27:38
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/
Postat av: sanna

alltså jag älskar ert hår! ni har så långt & fint.. jag ser ju er

nästan varje dah i skolan! blir jätteavundsjuk, så fina som ni är :( <3

kika gärna min blogg, vi kan jue följa varandras =)

kram!

2009-11-02 @ 22:37:34
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: nilsson

Snygggingen linda:D<3

2009-11-03 @ 16:05:20

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0