först isträningen, jippie ;D

go'kväll!
många gånger det blir go'kväll i inlägget. haha ...

idag så hade vi sovmorgon till klockan fem över tio o det va jätte skönt! klockan ringde dock halv åtta så det var bara att kliva upp o typ blunda in i duschen och som vanligt bli lika chockad av det kalla vattnet. haha..
sen så skulle jag äta frukost men det gick inte så bra för att jag var inte alls hungrig. sen så fixa jag mig och sånt sen kom bussen typ vid halv tio o då fick man träffa emma!! jippie. sen så hade vi so, matte, lunch, bild o sen hemkunskap! på lunchen gick jag till skolsyster o rinat, emma o tove hängde med fast bara rinat hängde med in, tack gummman! jag hde väldigt ont i magen på vänster sida.. kan ha problem med äggstockarna eller någon muskel. men hoppas att det inte är något farligt!

slutade tjugoöver tre o då gick jag till bussen som kom ungefär vid halv fyra. bytte sedan buss till ekängs bussen som åkte mot isstadion. snackade lite med mårten på bussen o det var kul o skönt att snacka med han! sen så hoppa han av o senare jag, haha.

bytte om o typ flummade lite med nikie o natha haha, vi stack ut o joggade o sebbe hängde med o det var så kul! ååh det går inte att förklara hur känslan var när man åkte på isen, helt underbar!!


nej nu ska jag plugga lite matte o sedan lägga mig ett varmt varmt bad!





gonatt alla i bloggen, puss



Kommentarer
Postat av: sannasuomela

svar: tack, jag bytte design som du kanske såg :*



gud va skönt med sovmorgon, vi får aldrig det :'(

så äre åh gå i 9an -.- <3, ajaa. Natti =)<3

2009-11-03 @ 21:49:59
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: paulina♥

guud va söt blogg du har (:

2009-11-03 @ 22:06:07
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0