F Ö R L Å T

hejsan... det blev inget mera skrivande igår :(

jätte mycke förlåt! men igår så ringde jag samt o fick skynda mig o fixa mig, vi bestämde även att jag skulle sova hos henne :D:D så jag åkte dit hon fixade sig sen åkte vi ner på stan o käka osv!

efterdet så tog vi bussen till borsökna där vi träffade felicia, michan, gabbe o macce :)

tack för en trevlig kväll (Y)

idag så vaknade jag breve samt o sen så ah nu e jag hemma..

ska städa mitt rum, skriver mera sen :D:D


bjuder på en trött biild :P

puss♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heeej kul att du gilla hårfärgen ;) Haha fattar inte heller varför man svarar så här egentligen:/ Utklädd på halloween?:)

2009-11-01 @ 17:30:51
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0