ÄNTLIGEN!

åh gudarns! vi har inte haft internet på typ en eller två dagar! och igår var jag hemma o var sjuk så hade inget att göra! jo förutom att jag typ läste 200 sidor o "gömda, med Liza Maklund" den rekomenderas väl!

jag var i skolan i onsdags och tränade på kvällen! men sen när jag vaknade i torsdags så mådde jag as illa och ont i magen så stannade hemma.. missade dels julpyntningen i skolan! (depp) men ska kanske börja pynta lite här hemma! JIPPIE!!

jag är hemma idag också för inatt när jag skulle sova så skakade jag, typ frös sen as ont i magen den var som en tvättmaskin! sen så när jag låg ner mådde jag illa (igen)!


skriver lite senare...

juste, nästa helg så ska jag, Emma och Tove sova hos Emma! vi ska ha en liten "julhelg" så mysigt! vi ska baka lussekatter, peppearkakor och kolla julfilmer sedan sova där och Emma har skicka iväg sina föräldrar så det blir bara viiiii! så mysigt!

juste, min data la av igår....







Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0