ååh vad glad jag är!

ååh heejsaan!!!

idag så fick jag reda på att jag fick G på mitt matteprov!! jippie, förra gången "ig" o nu G ååh vad jag är glaad... sen så gick det skit bra på träningen även om jag körde i snöstorm hahha.. sen så sernare i inlägget kommer en skit roliga sak som bara är ett måste att berätta!

 

iaf hade skola idag o det gick ju ändå helt okej! sen så var det träning o den gick super bra ! haha alltså har inge o skriva så tar direkt den roliga saken! nu kommer den läs noga!!!

 

för ungefär två veckor sedan så hade vi en utedag i skogen med klassen ( alltså veckan innan lovet ) sen så hade jag med mig varm choklad... när jag kom hem på kvällen så orkade jag inte packa upp något i väskan så lät det ligga. efter det så orkade jag inte igen o igen som vanligt. haha. sen nu i måndags (alltså två veckor senare) så tog jag upp den o ställde den på bänken i köket! sen så hade inte pappa eller mamma tänkt på den, konstigt nog. sen så idag när jag satt i köket o plugga matte så kommer pappa in o säger:

Pappa: Linda, varför står en termos här framme, har du haft den?
Linda: Ehm, alltså jag ställde den där o jag använde den för ungefär två veckor sen...
Pappa: haha jasså, varför tog du inte upp den tidigare?
Linda: tänkte inte på det..

pappa börjar skruva på den o tar i massor men den går inte att få upp!

mamma: vad gör du igentligen?
pappa: nu ska jag hämta något jävlarns bra verktyg som man kan bryta upp termosen

både jag o mamma kollade konstigt på varandra o tänkte ( hur ska detta gå)

pappa började bryta i den dära, jag fortsatte att plugga o mamma städa..

PANG! hördes det!

pappa kollade på oss, mamma stod o gapa o jag fattade inget!

pappa: vart fan är korken!
mamma: hahahahaha den sitter fast i taket!

jag kollade upp i taket o såg en kork sitta fast i taket! om jag skratta!

Pappa: hahahaha nej är det sant! nu måste vi sätta din en mycket större lampa så vi täcker hålet hahahahaha!

alltså fatta vad kul! kolla bilden, ni kommer skratta!


haha kolla hålet! hahaha så jävlarns klockren! hahahaha


nej nu ska jag plugga lite mera spanska o sedan hoppa ner i ett varmt bad!

juste fick mycket bra kritik idag på träningen!! ååh det kändes så bra!



Kommentarer
Postat av: nilsson

hahaha :D<3

2009-11-05 @ 20:41:17
Postat av: paulina

sv: åh gud taack :')

men din blogg är sjukt fin <3

2009-11-05 @ 21:23:36
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Rinat

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHHA!

2009-11-05 @ 21:46:38
URL: http://rinatefraim.blogg.se/
Postat av: MalinWickström

asså ja??:P haha lyckat (Y)! haha='D sakanr dig enormt mycket älskling<3<3 var länge sedan nu! vill oxå träna! får ju träna men typ bara cykla o köra styrka -.- inte så kul när man redan har gjort det i två veckor-.-' men men<3<3 pusspådig gumman<3<3 love malin<3<3

2009-11-05 @ 22:13:26
URL: http://malinwickstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha vilken osis det där med korken :p verkligen klockrent x)<3 kram!

2009-11-06 @ 06:52:06
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: sanna♥

ja gud jah, alltid jag som gör bort mig inför folk som i matsalen tex :( hehehe!



tog en gratis design från en =) håller på med en egen som kanske är klar till slutet av november =)

allt bra idag gumman?

Kram! <3

2009-11-06 @ 22:15:12
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: paulina♥

sv: hahah dom blir finast "när man bara gör" jodå det tror jag att du kan <3

2009-11-06 @ 22:22:21
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiii jaaa:) tack sötis;)

2009-11-06 @ 23:14:30
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0