2009-11-15

hejhej

nu är jag hemma från rinat o hennes mormor! jag har haft jätte kul o mycket gott har vi käka! innan jag åkte så käkade vi fruktsallad (mums!) och massa mango. så när jag kom hem var jag bara så mätt!

idag så är det träning vid 6-7 men åker dit lite innan 5 så man hinner värma upp, det låter bra va?

vad ska ni göra idag då? själv ska man först forma skridskorna o sen kanske städa lite (om jag orkar). sen träning så man kan träna bort lite på kroppen!

lägger upp lite bilder från igår, bilderna säger mera än tusen ord!♥


(kula miner vi gjorde) jag o rinat ♥

haha nick, stört skön!  (rinat's pojkvän)

haha steven! diggar tungan, haha!

(dålig bild) isa och jesper!

(stört skön bild) jeppe o steven! haha, bilden alltså!

rinat o nick, så söta♥ 

steven, nick, rinat, jeppe o isa! haha bästa bilden! (jag tar)♥

jeppe, nick, jag, steven o isa! haha vi är coola!♥

haha skön bild alltså! jag, nick, steven, rinat (häst?) isa o jeppe!
haha älska bilden!♥


ååh tack för en rolig timma med er igår grabbar!

efter vi träffat dem var det bio med rinat!


nu ska man fixa lite, pusshejs♥






Kommentarer
Postat av: Steven Daoud

Riktig grym timma asså :D<3

2009-11-15 @ 14:36:46
Postat av: Elin =) 17 år och blivande mamma

Haha kul kväll xP

2009-11-15 @ 14:50:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: tralala

vart va ni? x)

2009-11-15 @ 15:37:17
Postat av: Rinat

hah lustig bild på mig och Nick ? :P

älskar dig!

2009-11-15 @ 19:54:28
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0