tränade i 20 minusgrader!

hejsan!

jag åkte till träningen o kände mig väldigt laddad! jag gick ut o skulle börja köra, vad tror ni händer?! jo det går as dåligt.. förvånar mig INTE! så jag körde några varv men gick sedan in slet av mig skridskorna och värmde mig! grät en skvätt också (tyckte faktiskt synd om mig själv) sen så gick jag ut igen o bara körde.. körde tre varav o skulle fortsätta med då ramlade jag o jag tänkte "så det kommer aldrig bli bra"  jag körde sedan två varv o sen  fyra rakor+kurvor! då gick det bättre! tror det hjälpte med att gråta lite hahha!
kallt var det vill jag lova!

nu ska jag sitta här o kolla runt lite. när jag kom hem la jag mig i ett VARMT bad o blir väl sova tidigt för ska upp nio i morron och åka till rinat elva! blir stan vid tolv! MÅSTE HITTA KLÄNNING OCH SKOR!


pusss



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0