stressad dag!

Hejsan!

Förlåt om jag inte har vart så social på bloggen idag. Men har haft fullt upp vill jag lova!

När jag kom till Rinat så bytte jag om och sedan jag jag, Rinat och Jenna till bussen, vi skulle till Tuna Park och kolla klänning till i morron! DET VAR VÄLDIGT TOMT PÅ TUNA... Så vi blev inte kvar där så länge så vi åkte tillbaka till stan. Jag blev sedan ute efter en tröja som Rinats syster Amanada hade förra helgen. Den är as snygg! Så vi sprang runt halva stan för att hitta den.. Men tråkigt nog gjorde vi det inte.. Så jag handlade bara en hårinpackning, tre par trosor, lösögonfransar... Vi gick hem till Rinat och käkade nudlar. Efter det gjorde det jätte ont i magen och mådde lite illa! Så ringde mamma o sa att jag inte mådde så bra så jag tränade inte idag (tråkigt nog). När jag låg i Rinats säng så kom hennes syster Amanda in och jag var bara tvungen att fråga vart hon köpt tröjan! Då sa hon att den var köpt på Sisters! Så jag o Rinat sprang ner där och köpte den fort. Så nu är man klar till nyår (JIPPIE)....


Sitter och kolla på " De okända" spännande.. Hatar det för jag blir faktiskt rädd..


Kanske skriver senare, annars hörs vi i morgon!


Kramar och pussar.








Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: trevligt =) , jag läser kenzas & febbs =)

kramar!

2009-12-30 @ 21:24:29
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2009-12-30 @ 22:14:23
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Rinat

min "gudfar" är med i de okända linda! :D han med konstigt öga ;p

2009-12-30 @ 22:43:24
Postat av: Alina

godnatt! =) hoppas du haft en bra dag:)

2009-12-31 @ 00:36:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0