shoppatshoppatshoppat!

hejsan eller gokväll!

idag så var det skolan och kändes för första gången kul att gå till skolan för man kunde tänka "sista måndagen på länge" så om man tänker så varje dag så kommer nog veckan gå superfort!

jag var hos tandläkaren i morse! trodde det bara var en vanlig kontroll, men nehe dem skulle laga ett hål! så dem la i en bedövning på mig som höll i sig i fyra och en halv timma.... jag blev galen! kunde inte käka någon lunch i skolan typ, den smakade inget. haha! efter skolan så åkte jag och rinat till tuna park! jag skulle köpa lite julklappar och kläder till lotusfesten nu på söndag! jag hittade en julklapp till min syster (en till) och sen ett par skor (höga klackar) en klänning, lösögonfransar, strumpbyxor som kommer sitta åt vid magen så man blir smalare för min klänning är slim! haha! (bild senare)

efter vi vart på tuna så gick jag med rinat till bussen och när hon åkt i väg och jag pussat henne så gick jag vidare mot daniel! var där ungefär tre timmar tror jag! mys! hihi! sen så skulle jag hem och nu sitter jag här... min vecka känns proppfull!!

tisdag: MÅSTE hinna sola, sen till Örebro och träna sen vet ej!
onsdag: träna och träna!
torsdag: träna (kanske)
fredag: kanske tävla annars hjälpa rinat i lägenheten! dem ska flytta! jippie! slippa det läskiga stället! haha!
lördag: hjälpa rinat att fixa ihopp hennes rum! kanske sova hos henne!
söndag! fest!!!! och sova hos rinat!!



en bild på mig med min kläning o skorna (syns ej så bra)
och ska inte ha toffs! ska ha lockar eller något!

ehm ah magen!...
nu fattar ni mena strumpbyxor! haha!

skor´na e snyggare i verklighet! men vill inte att någon ska ha lika dana på festen så lägger inte upp någon mera bild o säger inte vart jag köpt dem! lång blir man! as sköna är dem!

 

kanske skriver sen!

 

älskar dig gubben mitt allt!

 


Kommentarer
Postat av: jesper hellberg

haha fint :D nästan så jag vill ha dom haha skojja bara :D men det va fint iaf! :D

2009-12-14 @ 21:15:52
Postat av: toväää

fy fabian vilka snygga skor! :D

2009-12-14 @ 21:48:30
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-15 @ 15:05:46

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0