saknar er!

jag måste bara få skriva ur mig lite! och det är till två tjejer som jag skanar mycket och som är med varandra ofta! hoppas ni vet vilka ni är som läser detta och ser att det är er jag menar!

första gången jag träffade en av er var i sommras i stan! vi fick bra kontakt och hade jätte kul den kvällen/natten. vi kom bra överäns, tog varandras numer och började snacka om allt och inget! den andra tjejen träffade jag med dig! i början hade man hört mycket om henne, men jag fick inte den uppfattningen om dig! jag skapade en helt annan om dig en mycket bättre! vi var med varandra vi tre, hade kul och så! vi tre började träffas lite ibland var det bara vi två (hon jag träffade i början) men den andra kom in väldigt bra och det är jag glad för! vi har haft roliga minnen och träffats med andra och så! jag saknar er tjejer! hoppas att vi kan fortsätta vara vänner f*n! åh!
Älskar Er!

förlåt om det blev ett rörigt inlägg men ville skriva av mig bara lite!

nu har man käka iaf!

 

 





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0