pyntat granen!

godkväll på er!

jag och nikie hade det trevligt på tuna park! dock så hittade jag bara en sminkväska inget annat, den var lila och lite pösigt! kanske kommer bild senare... nikie hittade leggings från bikbok dem där sammet eller nu vad dem heter! hihi.. vi fikade på weyne´s och det var smarrigt! vi var på tuna park typ två eller tre timmar och man blev väldigt trött för det var mycket folk! vi åkte till stan eller jag hoppade av där och nikie fortsatte hem! jag gick till rinat och var där en timma! sedan gick vi och solade! jag blev faktiskt brun i ansiktet idag! inte röd, hihi bra det inför festen i morron!

när jag kom hem käkade jag och jenny (hon solade också med oss) sedan kolllade vi film jag, mamma, pappa o jenny! och käkade lite ost och kex, klädde granen och julpynta! mmh riktigt juligt här hemma nu! älskart!


imorron blir det gå upp tidigt för åker till rinat vid tio på morronen för mamma ska till stockholm! så hon skjussar in mig på direkten! sen så blir det fix och så!


nu ska jag inte göra så mycket mera kanske sova snart! väldigt trött!


pussar!

(blev en dålig bild på mig och ah! men lägger in en ändå på min outfit idag...)








Kommentarer
Postat av: NIKIE

du e as lik din syrra på bilden:o



Hihi tack för dagen, hoppas vi ses snart igen:')<3

2009-12-21 @ 19:53:25

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0