LÖRDAG

hejsan, eller godmorgon för vissa?

vid 8a i morse så ringde mobilklockan.. jag hade inte ställt den och jag började trycka på den men den slutade inte! då kollade jag på den andra mobilen (som jag hade då min var sönder) det var den som lät och då drog jag ut batteriet! hatar sånt, varför ska alarmet gå på mobilen om den inte ens har ett sim-kort i sig? lite, konstigt!

aja försökte somna om men gick upp halv 9.. snackade med mamma och käkade lite frulle (men nu är jag väldigt hungrig) sen så började vi städa vi typ 10? sen städade jag mitt rum typ ända fram tills nyss, det ar väldig behövligt! vi städar hela huset för ikväll ska julpynta och pynta granen med glögg! myyyss!!

ska snart börja fixa mig lite, kör nog på knut på huvudet och en lätt sminkning! sedan leggings en tröja eller två jacka halsduk! kanske converse eller syrrans uggs! efter stan går jag hem till Rinat och sen drar vi och solar! det ska bli skönt!


nu ska jag börja fixa mig sen käka! bär sedan av till Nikie!




kramiiss!



(älskar snön, den ligger så fint på både träden och backen!)





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0