LITE JULBILDER!

tänkte lägga upp lite bilder från igår och idag! blir mera i morron för då ska vi till mormor och morfar!


hos farmor!

haha jag, farmor och pappa!

haha, eh det e jag det! haha...

julklappar!

pappa, felix, faster och jag..!

farmor med nya klockan!

fasters katt saxon!

jag och min söta farfar!

jag, stella, ebba och felix!



NU MERA BILDER FRÅN IDAG HOS MIN BROR!



lilla Kira! min brors tjejs hund (johannas hund)  

min bror mattias får julklappar!


mattias, amon och kira! hahaha kira var as busig, jätte söt valp!

johanna, mattias tjej!

lilla León! johannas son!



orkar ej lägga in mera bilder men har haft en toppen jul! blir flera bilder i morgon från mormor och morfar!




hoppas ni haft det bra och så, kramar!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0