Lite bilder

börjar att lägga upp lite bilder! det kommer komma massor av bilder senare också! men lika bra att börja!


emma, tove och jag!♥

emma och tove! sötnosar!

emma och tove, kyssar!

tove och jag!

jag och emma, älskardig!

jag och emmas händer! haha!

jag med cola i munnen! hahahahaha

puss på dig emma!

julklappsbyte!

haha emma som jultomten! haha!

emma med (mitt) paket!

tove med (emmas) paket! hihi

jag med (toves) paket! glad!

emma med sitt paket! body scrub/shower gel och body lotion

tove med sitt paket! ett jätte fint armband!

jag med mitt paket! två guldbollar och två guldringar! skit snyggt!




nu ska vi fortsätta med bakningen o julmusiken! så mysigt! mera bilder kommer senare!





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0