JULDAGEN!

godmorgon!

jag hann inte skriva så mycket mera igår för att det var fullt upp!

efter jag lagt in alla bilder så åkte vi till farmor och farfar. vi käkade god mat och kollade självklart kalle anka! hihi. sen så kom tomten (min faster) och delade ut lite julklappar. efter att hon hade gått så fortsatte vi dela ut mera klappar! jag skriver senare vad jag fått! sen så käkade vi gröt och fikade. vi åkte hem ungefär vid tjugo i sju och där hemma var mamma! hon hade vart hos mormor och morfar (vi ska dit i morgon och träffa andra halvan av släkten) sen så hade vi julklapps utdelning här hemma och det var mycket mys!

Jag fick:
nagelsaker
påslakanset *2
ipod
volymtång
presentkort
bok
parfym
ringar
underkläder
örhängen
flisfilt
pengar
mascara
och lite mera...


man kommer inte ihåg vad man fått! men jag är nöjd! så får man se om man vart snäll och kanske får något av mormor och morfar och dem andra! haha! kan skriva vad jag köpte till mamma, pappa och jenny!

till mamma:
fyra jätte stora muggar från indiska (vita med några turkosa mönster)
julkola från gamlastan (blomsterpralinen)

till pappa:
en tröja från jc (en vit)
julkola från gamlastan (som mama fick dem fick det tillsammans)

till jenny:
ipod hörlurar (svarta)
te från kahls!


jag ville köpa mera men ja de pengar man fick för att köpa julklappar räckte inte så långt! menmen, tanken räknas väl?


nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan fixa mig lite snabbt sedan sätta mig i bilen och fara upp till stockholm! ska till min brorsa och han tjej, kul!!!


JAG ÄR LEDSEN FÖR ATT SNÖN HÅLLER PÅ ATT SMÄLTA!!!!!!! gråt!





ha en bra dag alla!

(bilder från igår kommer ikväll)



Kommentarer
Postat av: william

Vadå snön håller på att försvinna!?:O Det snöar ju som aldrig förr! :D

2009-12-25 @ 14:49:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0