hos rinat!

hejsan!

Jag ska sova hos rinat ikväll och det ska bli mys!

efter skolan så åkte jag o rinat ner på stan och kollade lite. Jag kollade lite julklappar och hittade en till min syster. kan ej skriva vad för vet ej om hon läser min blogg.. efter en stund kom rinats syster becca och vi gick runt o kollade lite mera. Sen kom beccas kompis alice och då gick vi till nyfors till rinat/beccas pappa och käkade jätte god mat! jag blev jätte mätt men man kan ändå inte sluta äta! haha.


efter det så fikade vi med ett jätte gott te. Jag o rinat skulle tagit bussen till tuna park men min mamma kom och hämtade oss ist! vi åkte hem till mig (första gången rinat var hos mig) och så packade jag o visade henne lite runt. sen skjusa mamma oss till rinat och nu är vi här eller har vart här ett tag!

nu ska vi snart hoppa ner i badet o göra ansiktsmask, hårinpackning och sånt! sen har vi plugga lite matte o so så det är klart!


nej nu ska vi snart bada o kolla lite tv!

gonatt och ha det mysigt!

ps: i morgon är det lucia i skolan, mys, mera julkänsla!





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0