hissar/dissar



♣ Jag vill börja med att hissa att det är 20dagar kvar till julafton! och att man tycker det är mysigt att gå på stan för en gångs skull! det brukar vara så tråkigt, men nu är det upplyst en massa och det är så fantastiskt mysigt! sen får man baka en massa gott och drick glögg! jag vill alltså hissa julen!

♣ Den andra saken är att det finns så mycket snygga kläder! Att man kan bli kär i något som kläder, smink och allt! Man blir förälskad i sånt! Precis som man kan bli i en kille/tjej! Vill alltså hissa kläder/smink/skor!

♣ Den tredje saken är en sak som man borde älska och ta vara på! Den saken gör en lycklig o man känner sig på något sätt ompysslad! Den är mysig och varm! Jag vill alltså hissa kärleken! För att den är unbderbar!

♣ Den fjärde och sista saken är idol! ikväll så står det mellan calle, tove och erik! vilka ska gå till final? jag vill självklart tove och erik. men vilka tror ni? jag vill hissa idol för att det är spännande nu och allt!

Har inte så mycket på "hissar listan" idag men defenitift på "dissar listan" !





♣ Det första som jag vill dissa är bröstförstoringar! Jag tycker att det är verkligen skit fult och att man ska vara nöjd med sina egna! typ om man läser Kissies blogg så står det alltid om att man inte ska vara fet, ihopp sittande lår och små tuttar! men det är väl upp till en själv! jag tycker inte alls att varken hon eller dessie är perfekta! tvärtom! hemska! de första jag vill dissa är kissie, dessie och bröstförstoringar!

♣ Det andra jag vill dissa är att det inte finns någon snö alls! Det var frost och lite vitt i två dagar och det var underbart! då fick man lite jul känsla! men idag när man vaknade så var det noll gradit och inge fint ute alls! depp! så det andra jag dissar är, att det INTE finns någon snö!

♣ Den tredje saken är att det inte fanns några platser kvar till idolfinalen! jag ville verkligen gå på den men det fanns bara platser bakom allt! hur f*n kan man sätta ut platser bakom? vem vill betala för detta? inte jag iaf och dem kostade 400 för att sitta bakom! borde typ kosta 150 eller 100 kr/st! Jag vill dissa idolbiljetterna!

♣ Fjärde saken är att jag blev sjuk av nöffis-sprutan och kan ej tävla ikväll! känns som om jag har värtsa förkylningen o att den aldrig bryter ut! typ ont i alla leder i kroppen och huvudvärk och lite feber om vart annat! så jag vill dissa svininfluenssprutan!

♣ Femte saken kanske inte är en stor sak! men det är helgen! jag behöver ej gå in i detalj men ja jag blir irriterad för att man ska lägga ner så mycke tid på en liten sak! sen sedan göra bort sig med att snacka skit om en och sedan skicka fel "det jag sa om linda igår, säg inte det till henne för då blir det bara värre!" hur lågt är inte det! så det jag vill dissa är att man orkar lägga ner så mycke tid på en liten sak!

Nej nu så ska jag logga ut o börja förbereda för i morgon! då vi ska ha våran lilla tjejkväll! bilder kommer! Jag, emme o tove ska baka pepparkakor, lussebullar lyssna julmusik och kolla julfilmer! så mysigt! sen sova hos emma, det var länge sen! Dels så ska jag kolla min syrras dansuppvisning på teatern i e-tuna! det är jätte kul och se!




pussaar!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0