hemma från stan!

kn ej skriva vad jag köpt eftersom det är julklappar, får skriva den 25:e december ist för då har dem fått det! men nu är man klar med alla, känns jätte bra! träffade även på elin skogsberg, kul att se henne för hon är en sån tjej som älskar julen och det gör jag med (fast tror hon är värre än mig) haha men det är bara gulligt! alltså gud så fort tiden går! julafton redan om två dagar! så myyys, hoppas bara att julen blir bra i år, bättre än förra I HOPE!

men nu så ska jag snart hem .... eller ska till träningen! tar nog bussen till rinat sen (hoppas jag får för mami o papi!) men det är ju lov och det är väl då man ska passa på??


Just nu lyssnar jag på

 

 

men hörs senare, pussar

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0