hemma från mycket folk!

hejsan!

kom nyss hem från tuna park (eskilstuna) och det var MASSOR utav folk där...! jag åkte dit med mamma och jenny! vi bytte lite julklappar och jag har köpt lite saker.

ett nitarmband (lindex)
en lila/röd tröja (gina)
ett par leggings med remmar på (rea och från gina)

så det köpte jag, hihi...

ska snart iväg till mormor och morfar och träffa alla de små busiga kusinerna (pojkar) alltså dem är så söta! lovar att bilder kommer sen idag/imorron. efter jag vart hos dem så kanske jag ska tilld daniel, jag får se om jag hinner, men hoppas att man hinner dit! skulle vara mysigt!

vi käkade också på tuna park och jag o jenny tog fläskfilé med stektpotatis, rödvinssås och bearnaisesås (tur att man har en kartong hemma där det står hur det stavas) hahahaha! mamma tog wok... det såg också gott ut! men jag brukar käka det om vi käkar där så gott med ngt annat!



vi åker ungefär vid tre så blir väl sitta här att tag! hoppas alla har det bra skriv era länkar på bloggarna så kan jag kolla in!




lite bilder på mig.....

(mitt armband och tröjan) ringen fick jag av jenny i julklapp!

haha smile! mitt tandsmycke syns ej.... synd! ni ska veta att det
känns som om man har ngt skit på tanden hela tiden eller om man
tar tungan påå fel tand blir man rädd och tror att det är
borta! hahaahahaha....














Kommentarer
Postat av: vera

haha, kommer ihåg när jag fick mitt, 3 år sen nu. haha :) den sitter kvar fortfarande (Y) Nu brukar jag trop att den har lossnat, man känner den inte längre, om några dar känner du den inte alls, kändes som om man hade tandställning eller nått kommer jag ihåg,. haha! :D Jag har ett hjärta, vad har du ? :)<3

2009-12-26 @ 14:12:44
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0