Hemma fån Rinat och skolan, nu fredag!

hejsan!

igår efter jag skrivit blogg så gick jag o Rinat och bada! jätte mysigt och så hade vi jätte kul! för alla er som tänker "ofta man badar med en anna tjej" så svara jag bara; vi hade bikini! haha. sen så gjorde vi ansiktsmask och hårinpackning! efter vi badat gick vi typ och sov fast somnade runt 11...

vi gick upp i morse och fixade oss, efter det var det lucia på skolan, det var fint! min kompis hellgren sjöng solo och det var jätte fint, skit duktig! efter lucian så hade vi matte och sen spnaksa... ska sluta med spanska tror jag och börja med b-engelska! fattar ändå inget av spanskan! hahahaha... efter det var det luch (risgrynsgröt) det var helt okej. sen engelska och det gick också helt okej, haha!

tog bussen hem direkt efter skolan typ för 45min sen! fast vart hemma 30min typ, haha! nu ska jag käka lite och vila lite. ikväll är det tävling ska köra 500m och 1000m! missar tyvärr idol (suck) men ska kolla reprisen på söndag/lördag! men vem tror ni vinner?? jag hoppas på erik! tycker han är mycket bättre än han den där calle! haha


nej nu ska jag kolla om jag kan käka lite, typ pasta?? bra innan tävling!

PS: tack rinat för att jag fick sova hos dig! tack för att du alltid ställer upp och finns där för mig! älskar dig gumman, den bästa!♥


pusssaarrr




haha jag tycker att det är jätte kallt och är faktiskt inte ironisk!!







Kommentarer
Postat av: Rinat

ANI OHEV OTACH! <3

2009-12-11 @ 20:16:44
URL: http://rinatefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0