har pratat med dem nu...

kom nyss hem från träningen, fick inte sova hos rinat (suck)....

jag tycker att träningarna är tråkiga och börjar tröttna på skridskorna. har berätta det för mamma och pappa nu dem blev typ arga?? ska dem behöva bli det eller? det är väl fortfarande mitt val eller hur? jag ska inte behöva fortsätta för dem vill, nu tror dem att jag slutar för att alla andra säger det! men då är det inte! jag vill sluta för att jag tycker det är tråkigt och har växt ifrån dem! dels så har jag inte tid med skolan heller...


ska käka nu, pussar.


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tycker att du ska vila lite från skridskorna om det är det du vill men jag tycker också att du ska ge det en riktig chans för du är vad jag förstår en RIKTIG TALANG!! Allt handlar om planering sötnos!!

Stor kram Jeanette

2009-12-22 @ 21:49:03
Postat av: Emmelist

väldigt bra egenskap :D



kul att du ville vara med!!!

allt bra annarS?

2009-12-22 @ 23:33:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MalinWickström

jag tycker inte du ska sluta o du vet varför<3 kommer sakna dig då<3<3 men det är ditt val men tänk över det mycket innan du bestämmer dig<3 du kommer sakna träningarna, tävlingarna, alla oss andra! kanske inte direkt efter men efter ett tag! jag lovar<3 men hoppas du inte slutar gumman<3<3 saknar dig enormt<3



pussokram din idiotiska gävle bo malin<3

2009-12-24 @ 11:34:33
URL: http://itismylittlesecret.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0