GOTT NYTT ÅR!

Gomorron!

Jag vaknade ungefär vid tio av att jag inte kunde sova längre (haha). Jag kollade på min mobil och hade fått ett sms av Nikie. Hon var tydligen fortfarande sjuk (tråkigt nog) så vi kunde inte vara där ikväll! Krya på dig gumman!!! Men som tur år så kan vi vara hos Rinat. Det blir ju dels lite närmare till stan vid tolv sen i natt! Hoppas man träffar många som man känner, skulle vara kul. 

Ska snart packa i ordning lite sen iväg en snabbis till en kompis och fika! Sedan ta bussen till RinatSpenat och där blir det väl duscha och fixa sig! Ska bli kul ikväll. Det kommer lite folk och det blir väl musik och en lugn start på året! Nice!

Men jag skriver lite senare och jag LOVAR att idag ska jag ta mera bilder eller ja Rinat får ta mera bilder (hihi)!


Ha det bra, och ta det lungt idag alla!




 

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: i 4 eller 5 dagar nu =)

kramar!

2009-12-31 @ 12:33:04
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0