go'kväll

nu sitter jag äntligen här vi datan!

jag hade sovmorgon i morse men hann ändå inte sätta mig vid datan.. kändes lite konstigt och tomt! men nu är jag här iaf!

började med so sen matte och sedan lunch. det var någon äcklig fisk som iaf inte jag gillade! sen så var det bild och det var kul! efter det hemkunskap och då fick vi först städa och sedan göra smothie (hallon valde jag och rinat) den vart as god! så vi drack upp den och betsämde vad vi ville göra nästa gång för då har vi eget val! haha vi valde pizza! mums!

slutade en halvtimma innan så åkte ner på stan med rinat och sedan bytte buss till 13 som går till isstadion!

träningen gick jätte bra och kändes skit kul! kul att natha har kommit tillbaka!

nu ska jag kolla runt lite, kanske skriver mera senare!!


min outfit idag (haha)






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0