godmorron!

ny dag, nya möjligheter!

jag ska snart dra till Rinat och ska duscha där sen ska vi fixa oss lite! sen får vi se hur det blir! ska iaf vid sex något åka till isstadion och kolla på daniel och eriks cup! hoppas det går bra för dem idag då!

 

jag har haft ont i magen jätte länge nu! menmen, det kommer nog gå över! det är som sagt väldigt mycke just nu! men det kommer nog gå över som sagt!

 

SNART är det nyår! vads ka ni hitta på då?? vad ska ni ha på er?? JAG HAR INTE HITTAT ETT SKIT att ha på mig (suck)... någon som har ett förslag på vart man kan hitta snygga klännngar! ej beställa hinner inte få hem det då.... om det inte är från någon svensk skit! hahah... nej men skriva gärna om ni vet! om ni inte har samma problem som mig såklart...

 

nu ska jag snart åka, skriver senare då jag är hos rinat! vad ska ni göra idag?

juste, kasnke dags att byta design snart?? någon som kan hjälpa mig att designa min blogg? skulle vara jätte snällt, kan betala lite också men då ska den bli snygg såklart!

 

kramar!

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0