Godmorgon!

lite sent att säga godmorgon men men typ vaknade nyss till? men vi vaknade typ elva och käkade frukost runt tolv o kollade på en "bög" film! nej skoja bara, men den var kul! kommer lite mera bilder från senare på kvällen efter vi kollat på rudolf med röda mulen! han är så söt!


haha vårat goda fika!

haha jag i mjukisdressen senare innan filmen! mys!

lite trött ser jag ut! men jag somnade sist!

nu börjar ah som ni ser, de uddabilderna! hahahahahaha!

Tove: hmm linda? Linda: ehm ah, hihi (A) Emma: brudar lägg ner! hahah

Tove; j*vla unge! Linda: ehm jag eller? Emma; varför fick bara halva jag vara med!?

Tove; mmhm! Linda; EMMA! I LIKE! Emma; Jaah?!

Tove; OMG! Linda; oj... Emma; shit, mmm!


det kanske kommer mera bilder men vi har tagit över 100st! haha men vi har haft en kanon helg med mycket skratt och sånt! måste bara berätta en plan som e skit kul!

Jag o Tove låg och skratta igår runt 3 på natten. emma ville sova och sa till oss hela tiden men vi bara skratta (det gjorde hon också lite då och då) men sen så kröp jag o tove under hennes täcke med huvudena och då sa jag min plan som lät så här;

(viskning)
Jag; Tove, jag har en plan.
Tove; haha okej vad är den då?
Jag; jo vi låtsas sover tills Emma har somnat sen så kan vi skratta o snacka lite längre?
Tove; haha okje, men vi får INTE somna!
Jag; nej absoult inte!

Båda; Gonatt alla!

Efter 10 minuter började jag bli trött och tänkte " hmm Tove sover nog så jag kanske kan blunda vidare och sova? " efter 5 minuter så sov både jag och tove som en stock! hahahaha vi skratta som tusan idag alltså!

NU ska vi hitta på något skojigt!


skriver senare när jag kommer hem ( om jag nu kommer hem, hahaha!)

" den stöveln är kysst, då om han överleeeeeever, kan du be han komma oftare!"
haha ett litet klipp från T! hahhaahha! 




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0