Godmogon!

jag vaknade av att Atlas (våran hund) stod utanför min dörr o gnälde. så jag gick upp och gick ut med de två hundarna, gav dem mat o sedan gick tillbaka till sängen och läste lite.. tog med mig en kopp te också! när man gick ut så möttes man av solen o den där sköna kylan! älskart!

efter jag käkat lunch idag så ska jag nog ut o springa i det fina vädret! innan det blir mörkt o så!

ikväll ska jag hem till daniel! ska bli så kul, länge sen jag träffade han (suck). men idag så ska jag iaf träffa honom! JIPPIE!

om jag inte springer ska jag nog smsa emma o fråga om hon vill ta en promenad! skulle vara skönt i detta väder också! hahaha! ska eventuellt hämta ut min telefon igen efter den vart på sin andra lagning!

nu ska jag fixa lite disken o så eller bara sitta här o lata mig! hahaha!


haha en liten rolig morron bild på mig! hoppas ni blir lite gladare nu!








Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0