God morgon!

kollade nyss min statistik och hade 127-130 unika besökare i helgen! riktigt kul! jag blev jätte glad, synd att dem alla inte kan kommentera bara! men ändå kul att så många kollar in tycker jag!

jag sitter här och har nyss fixat klart mig för skolan! orka typ inte gå upp idag, jag var jätte seg och trött! lägger upp lite bilder på mig som jag tog nyss med pappas dåliga kamera på datan! haha, min är bättre men går ej att bara ta foton! går bara att webba med den på msn osv...



 

ser ändå ut som om jag är en glad liten prick idag! som ni ser så klippte jag ner mina naglar igår (suck) för dem hade blivit så fula, dem håller inte så länge! men som tur så får man höra av mamma att "dem blir starkare om du klipper ner dem" då blir jag glad! för jag har märkt att dem håller längre och längre tid! mina höll nu i två hela veckor! stolt* haha!

 

idag så ska jag leta jack med mamma! skas även säga åt henne att vi måste in på jysk! vill köpa sådanna där tofflor som man har inne som är pösiga osv! i LILA tack! haha! ska även lämna tillbaka en tröja på h&m och ett par ribbade strumpbyxor som jag hann använda en gång sen gick dem sönder! alltså om jag inte får lämna tillbaka dem ska jag slänga dem i deras ansikte! för man kan inte sälja sådanna saker tycker jag! eller vad tycker ni?

 

 

nej nu ska jag spruta på mig lite parfym och sedan packa ner det sista och vänta på ett sms från sebbe som ska säga till när han går till bussen! tar en buss med mindre barn och brukar inte ta den! haha!

 

hörs senare ikväll, blir en massa plugg till matteprovet....

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0