GOD JUL!

jag vill önska er alla en riktigt god jul! hoppas att ni får en bra dag med många julklappar! i morse fick jag ett par örhängen och en filt (av tomten) hahaha! nej men jag gick upp och det var tänt i våran öppna spis! så mysigt!


" har väldigt ont i kroppen idag och känner mig lite konstig men hoppas allt blir bra efter vi har prata med dem och vi får våra pappaer och allt! hoppas allt går igenom!"


kan ej skriva det på bloggen för det finns folk som inte har något med detta att göra!


ha en bra jul (bilder kommer senare)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas allt går bra!!! god jul på dig <3

2009-12-24 @ 19:19:16
URL: http://iinvisible.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0