fredag!

äntligen fredag! och fick mina första betyg idag! dem var inte alls bra... menmen man får väl jobba ihopp allt nästa termin! slutsnackat om skolan nu när man har lov!

idag efter skolan så tog jag och rinat bussen till hennes lägenhet och började fixa ihopp hennes säng! den blev as snygg och menar det verkligen! sen så hjälpte vi till att bära upp soffan och sådär. sen kom rinats pappa (han är väldigt rolig, haha)

nu är jag hemma och så.. jätte konstig, typ trött och seg! så blir nog inge bra på tävlingen direkt.. kör nog bara 500m kanske 1000m men får se!

ååh längtar som tusan till festen! vill ha mina skor på mig och fixa mig en massa och dansa och ja allt! hahaha!


nu ska jag och mamma käka tacos! mums! sen så åker vi dit... typ ingen lust. fan!



pussaar skriver sen! lovar det!












Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smink tävling har blivit utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-18 @ 17:48:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Rebeccah

Ja du var jätte duktig:) Tur för henne slöhög hahaha puss

2009-12-18 @ 22:12:42
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0