datan är super seg.. för mycket snö?

hejsan! åh idag är det bara två dagar kvar i skolan sen så är det lov! och fest på söndag! jippie, då får man dansa en massa igen! känner att jag behöver dansa av mig lite! och idag när jag kom hem från rinat/skolan/träning/mormor/morfar så sprang jag in till min skor! jag är kär ska ni veta!

som sagt det är en massa vacker snö i eskilstuna och jag älskart! vill bara ha lite tjockare kläder (tack) kommer lite bilder senare från igår efter jag och rinat vart och solat! haha blev väldigt röd i ansiktet, men det är nog borta i morron!

i morgon tror jag att jag ska hjälpa rinat och flytta lite och så! för ska inte träna för det är tävling på fredag!

lägger upp lite snö bilder och lite bättre bilder på mina älskade skor!!!
konstigt nog sitter jag och sjunger på lejonkungen låtar?? hmm!


(igår) jag och rinat på bussen på väg till solningen!

rinat i snön igår! dock så förvann bilden på mig då jag stod och kasta
upp snön! (gråt)

haha jag o rinat i morse! snyggingar! hihi

åh lite bättre bilder på mina älsklingsskor!

vill till lotus nu!

älskar dem!


nu ska jag kolla runt lite mera! ha det bäst! kanske hinner skriva lite i morron bitti!




(vet inte hur jag känner för detta längre
går så dåligt och man har inte ens typ kul
längre. orkar inget och sånt! får fan se hur
det blir med detta, men kommer sakna allt)







Kommentarer
Postat av: caroline

(vet inte hur jag känner för detta längre

går så dåligt och man har inte ens typ kul

längre. orkar inget och sånt! får fan se hur

det blir med detta, men kommer sakna allt)



vad menar du med det? :oo <3

2009-12-17 @ 14:44:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0