äntligen kallt.

hejsan på er!

ja när jag skulle gå ner till bussen så möttes jag av en kyla jag saknat väldigt mycket! det var minus sex grader idag eller ja i morse! så jag ville inte gå in på bussen ville bara stå kvar där ute o dra in den där åh luften som man inte kan förklara hur underbar den är!

jag har vart SUPER glad idag och tror allt beror på detta som jag berätta innan (om vädret) sen så hade jag no-prov idag och det kändes faktiskt okej, men man ska inte säga för mycket.. då vet jag hur det slutar...

efter skolan var det träning i tio minusgrader.. det var inte skönt ska ni veta!! jag körde ett intervall pass och det kändes bra. men efter halva fick jag avbryta för att mina fötter var vita och kändes inte.. sprang in fem minuter sen ut igen och då hade jag sista intervallen kvar!

tävling fredag i esklistuna.... känns sådär att åka hemme inte så kul! sen inte så stor tävling så man träffar inte så många och det är TRIST vill jag säga!

nu ska jag snart käka o tävla lite!! jippie!!



tack för det fina kommentarerna! jag blir glad av dem! nu är det kanske dags att kolla statistiken från några dagar tillbaka!!!



och idag är det bara 22dagar kvar till JULAFTON!! och då älskar jag frosten på träden men vill igentligen ha snö!




så fint!!




skriver kanske sen!!





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0